SKayaa Kızlar 14 haftalık hamileyim grip oldum ilaç kullanımadığım için annem ayağımın altına limon kesip koydum bunun bir zararı olur mu sizce veya ayak altına vikis sürsim zararı olur mu , fikri olan varmı
Slma_aygn SKayaa dışardan bı uygulamanın zararı olacağını sanmam ballı süt ve tarhana çorbası da çok iyi geliyor bende 12 haftalıgım yaklaşık 1 haftadır gribin bayada ağırdı iki gündür daha hafifledi 1 hafta 10 günde geçer en fazla c vitamini tüketmeye çalışın ve bol bol su geçmiş olsun
Vaveylaanur Bende 14 haftalığım aynen grip oldum 2 gündür sarımsaklı tavuk çorbası içiyorum kuşburnu içiyorum boğazım yumuşasın diye bolca c vitamini alıyorum daha fazla su içmeye çalışıyorum ve dinlenmek önemli çok yorma kendini inşallah bian önce atlatırız geçmiş olsun