DilekGedk çok normal ben hamile kaldığımı öğrenmeden 4 gün önce sabahları öyle bi kasık ağrısıyla uyanmıştım ki ağlamıştım eşim hastaneye gidelim dedi benim kıvrandığımı görünce . Öyle bi ağrı ki tarifi yok . Sonra İkiz hamile olduğumu öğrendim 😍 6 haftalıkken de kalp atışlarını duymuştuk çok şükür 3. Kesede vardı hatta 🙈🙄 😂
onda kalp atışı duyulmadı. 10. Haftada 3. Kese sonlanmıştı. Ya bu kese kalp atışı herkeste farklı oluyor