Crescent96 Kızlarr hadi herkes aldığı hastane çıkışını paylaşsın bizlerede fikir olsun😍 ben henuz almadım haftaya alısverise baslayacağım.
brcn_ynky14 KayraKuzusu yaaa benim daha Cook zamanım var ama bunları gördükçe nasıl heyecanlanıyorum bir bilsenizz🥰🥰🥰 sağlıcakla gelsin inşallah
KayraKuzusu brcn_ynky14 amiiin inşallahh bizimde daha cok var henüz 20 haftalığız yavaştan başladım almaya çok iyi geliyor böyle aldıkça inşallah sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız 😇
Zeynayzey Crescent96 bende 31 olcam ama hala karar veremedim hepsi birbirinden güzel her beğendiğimden sonra mutlaka karşıma daha güzeli çıkıyor 🤣
Zeynayzey Sahnedekimadam öyle olacak gibi ya sadece hastane çıkışı değil bez ve ıslak mendil harici bişeyimiz yok🤣
Crescent96 Zeynayzey sende keneimi görüyorum😂 sadece ıslak mendil stoğum ve cinsiyeyini öğrendiğimde 1 tane aldiğim tulum harici hiçbişey yok😂 2. Cocukmu?