Seymaakbay corasprin ve oksapar kullanıyorum oksapara 10 gün önce basladık eşinde kireçlenme basladığı için corasprini 16. Haftadan beri kullanıyorum.
Corasprini 35.haftaya kadar kullanacağız iğneyi de sezeryandan 2 gün önce bırakırız demişti doktorum daha sezeryan için gün konusmadık erken olduğu için 32+4 çünkü benim 🤗 fikir olsun diye paylastım yazdım☺️