Didemcann Kızlar bu iğneyi kullanıyorum günde 200 doz olarak bugün 4. Vurdum yani toplamda 800 doz oldu geriye 100 kalması lazm ken 150 kaldı normal mi? Bir de aşırı gaz sıkışmam oluyor anlayamadım ne olduğunu?