merveiyd Merhaba kızlar 🌼 Pazartesi planlı sezaryen ameliyatı olacağım nasipse, oğlumla kavuşacağız çok heyecanlıyım 🥹 Spinal sezaryen olacağım, bana tavsiye verebilecek var mı? Ne yaparsam ne iyi olur ne kötü olur gibi?
Seymaben merveiyd yanina alabildigin kadar kahve bitter cikolata vs falan al kafein iceren hersey olur benim inanilmaz bi bas agrim olmustu herkesde olmuyor ama cogunlukla oluyor ben daha ameliyat sirasindayken doktorum hemen kahve ic demisti kola vs gibi seler 🥰
Derya034 merveiyd Canım sakin ol panik yapma seninle sürekli biri konusaun eylen sakın skıntıya düşme oyuzden baş ağrısı oluyor güzel geçir allhım yardım etsin hayırlısıyla oğlunu al kucağına 🧿🙏🤲
merveiyd Seymaben Kahve aldım, bitter çikolata da alayım o zaman 🥺 baş ağrısı çok oluyor diyorlar, peki sonda takımı zor oldu mu?
mrv_elvn_ Seymaben kahve ve çikolatayı çok duydum hatta alıp bol bol koydum çantama ama kolayı ilk kez duydum gerçekten faydası oluyor mu
Seymaben Mhtpflz ay valla ben cok fena olmustum dogum birsey degildi o bas agrisi bitirmisti beni 1 hafta falan surmustuen son esime bana bitane vurda bayilayim diye agliyordm😅 bol bol kafein iceren seyler icmek gerekiyormus beim sonradan aklima gelmisti ezziyet etmisim kendime resmen
Seymaben merveiyd askim valla dogumhaneye inerken takmislardi sondayi hic hissetmedim bile uyusturun falan demistim korkudan ama bosa korkutmusum kendimi bi kac saniye sizladi sadeve okadar😘
Syd53 merveiyd sondayı uyuşturduktan sonra takıyorlar yani bende öyle olmuştu baş ağrım hiç olmadı diye bilirim sadece ilk gün 2 bardak nescafe içtim biraz bel ağrım oldu ama oda 2-3 gün sonra başladı be geçti
merveiyd Seymaben Ayyy telaşlanmayayım hiç o zaman 😌 Çok gerginin inşallah yolunda gider her şey teşekkür ederim canım tavsiyelerin için 🌼
merveiyd Derya034 Hastaneye etkenden yatıcam ameliyat ta akşam olacak o beni biraz geriyor canım bekledikçe gerlirim korkarım diye, ama teşekkür ederim tavsiyelerin için ❤️
Seymaben merveiyd hic korkma spjnal ignesinden falanda koruyorsundur buyuk ihtimal ben inanilmaz korkuyodum o igneyi hissetmedim bile bi baktim yapmislar 😍😍dedigim gibi kahve bitter cikolata kola vs gibi seyler al yanjna bol bol.allahin izniyle guzel guzel kavusursun oglusuna😍
Derya034 merveiyd Hiç korkma korkulcak hiç birsey yok inan inan bana benim ikinci ay sonu doğumum var sezeryan inan korkmuyorum hatta fotoğrafcıyyla anlaştım doğumda video resim çeksindiye😍
Seymaben mrv_elvn_ kahe kadar etkili degil tabi ama bana kahve icmekten gina geliyordu kola iciyordum o aralarda iyi geliyordu🥰