minikmelegim_ Bulantı vs. Bitti. Yemek yiyince çok şişiyorum onun dışında pek sorun yok gibi. İkili test yaptırmayacağım
Efee minikmelegim_ o haftalar da sismeniz cok normal vucut hamilelige uyum saglamaya calistigi icin sindirim biraz yavas oluyo 🥰 bende oyleydim
minikmelegim_ 5688Esmerrr malesef doyana kadar yediğim için 😂 hep bi yeme isteği var zaten. Az az sık sık yemek gerekiyo ama ben çok ve sık yiyorum 🤣🤣🤣