AsyaCngz55 çook eksik var ve her şey çok pahalı. Bazı şeyleri dolaptan alıyorum. Mesela ana kucağı aldım nuna normalde e bebekte sıfırı çok pahalıydı diğerlerine göre ama kilo , taşıma kapasitesi filan hoşuma gitti. Ben de şansa temiz buldum tüm kılıfları da yıkanıyor çıkıp.
O yüzden artık bazı şeyleri öyle almak mantıklı geliyor :)