MinaYusuf canım lohusa pijama adı altında alırsan çok pahalıya geliyor ben onun yerine alt üst penye pijama aldım 60 tl ye önden düğmeli daha kullanmadım ama etrafımda alıp kullanmayan insan çok fazla hatta bir ablam ben sana vereyim heves ettim aldım hiç kullanmadım boş yere para verme dedi ama ben saten giyinemiyorum diye almadım...