Yagmur3358 Doğum yapalı 16 gün oldu ama hala sütüm çok gelmiyor bebeğimi tam anlamıyla doyuramıyorum. Mama takviyesi yapıyoruz fakat bebeğim mamayı sevmiyor. Denemediğim bitki çayı, damla kalmadı süt arttırıcı başka ne önerebilirsinz?
2022bebeki Yagmur3358 Solgarin takviyesi, dut kurusu ve incir, protein ağırlıklı beslenmek bebeği sık sık emzirma sütü artirr
ipekmom_ Yagmur3358 canım tecrübem yok ama tahin helvasının çok iyi geldiğini duymuştum benden alıp bulunduracağım evimde
turkuaz_ Yagmur3358 3 su bardağı süt içine 1 çorba kaşığı tepeleme buğday nişastası karıştır 1 su bardağı şeker (sevmiyorsan azaltabilirsin) karıştırıp ocağa al karıştıra kaşıştıra pişir muhallebi kıvamına gelicek . Yalancı salep deniuor buna. Hem süt artırıyo hemde sütünü lezzetli yapıyor bebek şap şap içiyo
Meduygu Birde doktorum bana lacmix diye takviye vitamin vermişti sezaryen sonrası süt için o çok işe yaradı
Edafmo Yagmur3358 Solgar brewers yeast kessinlikle. Sütümün az olduğu dönemlerde inanılmaz faydasını gördüm