Slaedz Kızlar yürüdüğüm zaman sanki jiletle vajinanınızı alırsınız ve tüyler çıkarken sizde dokununca biraz olsun canınız yanar ya işte öyle bir acı / sızlama var vajinamda bu neden sizde de oluyor mu?
ArvenMom Slaedz 15 dk dan fazla yürüdüğüm de bana oluyo yanma değil de acı bildiğin sızlıyo sanki birisi vurmuş gibi
Seraps-07 Slaedz 32+1 bende yürürken veya bazen ayağa kalkarken çok sancı ağrı oluyor ama doktor normal olduğunu artık açılma olduğunu söyledi
Hazalert Ozgex benim ilk gebeliğim preeklemsi var bende 37.haftada alırız dediler galiba sezeryan olacak
pembiktavsan Slaedz 36ya giricem bende de oluyor hatta bazen böyle iğne saplanmış gibi birkaç saniyelik acı giriyor ve genelde ayakta iken oluyor