3 saat olmadan agrılar başlıyor , karının içi agrıyor , normal agri gibi..
Zaman geçtikce kesikler agrıyor , yani agrımıyor diyenlere inanmayın…
İlk 2 günü atlatın sonrası kolay..
Sonra rahatlık için iyi , ben ne zmn takıldı hic bilmiyorum.. yürümeye başlayıncada cıkarılmasını istedim