Gln0110 5yildansonrA bizim de son gün 8 temmuz tam da tatilden sonraki hafta ama beklemezse kurbanda olabilir 😅 şu an 22+1 iz
5yildansonrA Minnosunannesi16 peki birşey sorucam kurban kesicekmisiniz yoksa bebek için mi kesiceksiniz benim aklım takıldı ona
Balkupu-53 Gln0110 benimde temmuzun ilk haftası sezeryan dedi bayramdan sonraya kalıcak büyük ihtimalle 😂😍
Tire35 23+1 kurban bayramının tam ikinci gününü gösteriyor kendi doktorum olacak mı nasıl bi doğum olacak çok merak ediyorum
Aysecan0335 Bizim de oğlan günün beklerse kurbanda gözüküyor ama tabi daha erken bilemiyorum şuan doğumla ilgili hiç konuşmadık doktorumla bakalımm :)