O gün şeker yuklemesinde tokluk 160 çıktı sonra evde parmaktan takip yap dedi ama hep normal çıktı çünkü o gün hastanede ben glukozu salına salına içtim yavaş yavaş sonrada gittim 1 saat dolmadan kan verdim ama tansiyonum 15/10 çıktı doktorum hap başlattı şuan 12/8 13/8 çıkıyor bakalım ins protein kaçağı da çıkmaz