31.haftayım beyaz sacgörmek cok olumsuz etkiliyor doktor boyatabilirsin demesine ragmen çok içime sinmiyor.eczaneden “phyto” marka boya icin güzel yorumlar aldım hamile ve kemoterapi gören hastalar kullanıyormus siz nedersiniz güzel anneler boyatan varmı