Merhaba hanımlar🌸 kuşağa bahsedeyim bi önceki gebeliğim boş gebelik nedeniyle sonuçlandı daha doğrusu düşük yaptığım gün progesteron hormonu testim düşük çıktı sağlıksız gebelikmiş. Adet oldum ve tekrar gebelik düşünüyorum progesteron düşüklüğü için doktora gitmeli miyim hamile kalırsam veya bunun çaresi var mıdır ? Hayıt tohumu kullanıyorum herhangi bi rahatsızlık varsa diye kürtaj sonrası.