Kızlar bebek sahibi olmayı cok istiyordum. Kimse bana öncesinden folik asit kullanmam gerektigini soylemedi 4 haftalik hamileyken basladim kullanmaya simdi de ayin 24unde detayli ultrasonum var ama icim icimi yiyor ya spina bfida varsa ya baska hastalık varsa diye yesil yapraklı yiyecekleri falan da sevmem yemedim yani hamilelikden once benim gibi olan var mı hamilelikden sonra kullanan ve bebegi iyi olan 17. Haftasinda gittigimde doktora her seyi haftasiyla uyumlu cikti 3 4 gün oynuyor degerleri ama ben cok korkuyorm lutfen dua edin bir sıkıntı olmasın .