Oda oda temizlikle başladım ben. Atılacak, verilecek kıyafet oyuncak vs ayırmaya 5 yaşında oğlum var. Yani öyle dert edecek durumda değilim, ha yapmasam yine dert etmezdim. Gelen bı zahmet de toparlayiversin mutfağı salonu, benden hizmet beklemesin sezeryan sonrası. Sil süpür yetiyor. Silebilirsem camları siler perdeleri yıkar halıları da yikamaya veririm oldu bitti. Kendimi paralayamam hamile halimle valla. Zaten pisliğin içinde oturmuyoruz ki şuan son anlarda zorlamaya ne gerek var diye düşünüyorum.