minikoglumuz 28+6 haftaligim bugüne kadar göğüsden her hangi Bi akıntı sıvı gelmedi bu benim sütüm olmayacağı anlamına mı geliyor 😔
alya00 minikoglumuz herkes yazıyor sıvı geldi , süt geldi diye. 32. Haftadayım bende de gelmedi.belki gelmemesi de normaldir. Doğum oluyor doğumdan birkaç gün sonra sütü gelen de oluyor bilemedim 🤷🏻♀️
Zeynayzey minikoglumuz akması şart değilki benim iki gebeliğimdede akmadı sütün olup olmayacağıyla bi alakası yok yani
minikoglumuz alya00 süt bezleri mi çalışmıyor anlamadım . Evet dediğiniz gibi herkes sivi akıntı geldi diyor kimi 14 haftadan bahsediyor ediyor Bi korkmadım değil ya bezlerinin çalışmıyorsa süt gelmez diye düşündüm çünkü doktoruma sormaya çekindim açıkçası
2022bebeki minikoglumuz Alakasi bile yok prolaktin hormonu hep bizimle. Bir damla bile süt gelmedi gebeliğim.boyunca doğum yaptıgim gün sütüm geldi
denz-koc hunilimom bende dün sezaryen oldum düm emzirdim rahatlıkla geldi sütüm kendiliğinden bile akıyodu ama bugün göğsümün birinde hiç yok diğeri de çok az damla damla ne yapacağımı şaştım resmen düzelir mi ya 😞
Denizkaramuk minikoglumuz Canım hiç alakası yok kimsenin dediğine bakma benim 24 haftalıkten beri geliyor tişörtlerim sırılsıklam oluyor bana da cevremdekiler doğuma kadar sütün biticek diyor kimseyi dinlemeyip akışına bırakmak en iyisi ne kadar kafaya takarsak o kadar çağırırız