Kuzuletta Minik kızım yengeç veya aslan olacak. Sizin kızçeler nasıl anlatabilir misiniz ☺️ ben de koç annesi olarak inşallah uyumlu olurum
Gizzgzz Kuzuletta ben aslan burcuyum Allah yardımcın olsun öz eleştiri de yapayım inat var huysuzluk var dediğim dedik hep brnim dediğim olacak durumları var annem en zor çocuğum sensin der hep ama inşallah burçlar ilgisi yoktur brnim şahsi huyum bozuktur inşallah :)) brnim kız da ikizler burcu olacak
Nazlicihangir Kuzuletta yengeç kızım var… Huysuz, inat, aşırı bana düşkün bebeklikten beri yapışık ikiz gibiyiz( şuan 32 aylık) . Ağlak, alıngan, aşırı sinirli , dediğim dedik söktürebilirse eğer😅 bana pek yemiyor ben akrep o yengeç oynaşıyoruz🤣🤣
bademli_puding Kuzuletta be aslan burcuyum yani kötü yönleri olduğu kadar iyi yönleride var liderlik özelliği her zaman girdiği ortamda dikkat çekmesi gibi gibi 😂
Kuzuletta Gizzgzz Ben de koçum ve bahsettiğiniz özellikler çarpı iki olarak mevcut 😅 Eşim terazi daha ılımlıdır kendisi, umarım güzel geçinebiliriz. İkizler de çok kafa, eğlenceli burçtur, uyuşacağınızdan eminim 😊
Gizzgzz Kuzuletta benim eşim de ikizler ama annem sana senin gibi çocuk versin demişti hep tabi o zaman rahattım şimdi kara kara düşünüyorum :))
Eylulkelebegi Yengeç burcuyum.. Duygusal, hisli, ağlak, sevecen, anaç gibi özelliklerimin olduğunu söylerler en sevmediğim özelliğim her şeyi kafama takmam ve sulugöz olmam, teşekkürler 🤪
Eylulkelebegi Kuzuletta babam koç mesela ama pek anlaşamam o kişilikle alakalı da olabilir ama 🤪 genel olarak anlaşamadığım burç nadir sarıp sarmalarım hepsini 🤪
Nazlicihangir Kuzuletta 😂 zor bir burç.. Şimdi Allah nasip ederse ya aslan, ya başak olacak oğlana hamileyim. Onu merak ediyorum, gelen gideni mi aratacak bakacaz😂🤣
Kuzuletta Nazlicihangir Ah bir başak yapamadım, çok isterdim başak olmasını 😍 tek seferde tutunca yengeçe aslana kaldık 🤪
defneemom Kuzuletta ben asiri hizli parlar hizli sonerim, aksine annemde daha sakin ilimlidir. genel olarak anlasiriz nadirdir kavga ettigimiz. birde hamilelikten mi bilmem bu ara daha cok duskunum anneme🙊 bakalim benim kizimda koc olcak mart sonu dogumum🤷♀️
Ersagununannesi Kuzuletta ben de aslan burcuyum, en güzel benimdir en doğruyu ben söylerim 😂😂 bir ortamda biri konuşacaksa bu ben olurum ve insanlar benim dediğimi yapar, ha yapmadı mı kendileri bilir bizde r yok keser atarız. Çabuk küser zor barışırız. Ama sevmeyi çok severiz tam bir aşk kadını diyebilirim 🥰🥰