Bebiskosuu daha evvel aslında hiç kendisinden kaynaklanmayan bir sebeple kaybı olabilir arkadaşın, ama insan suçu hep kendinde arıyor. Bazen bir dal maydonoz nedeniyle dahi kendini suçlayabilir insan, o psikolojiyi allah kimseye yaşatmasın. Bence biraz daha anlayışlı olabiliriz 🍃