Arkadaşlar daha önce de bir post açmıştım bununla alakalı ama istediğim gibi etkileşim alamadım hiç. Daha önce gebelik şekeri olan arkadaşlar süreci birlikte yürütmüşler o yorumları okuyunca heveslendim. Belki bizler de aynı şeyi uygularsak işimiz daha da kolaylaşır. Bu post altında yediğimiz şeyleri, yediğimiz şeyler sonucunda oluşan ölçümleri yazarsak birbirimize destek olmuş oluruz.
Şekeri neyin yükseltip neyin yükseltmediği konusunda da birbirimize destek olmuş oluruz.
Mesela ben bugün akşam yemeğinde 5-6 kaşık bulgur pilavı, 5-6 kaşık sebzeli et yemeği, bir tabak salata yedim. 15 dakika kadar yürüyüş yaptım.
1.saat ölçümüm: 123
Sizlerde durumlar ne?