Gulsahakdag Merhaba süt sağma pompası aldınız mı? Hastahane için gerekli diyorlar. Elektriklimi manuelmi karar veremedim. Birde hangi marka iyidir? Kimi markalar için hava alıyor acıtıyor diyenler olmuş?
babysevgi Gulsahakdag medela oldukca iyidir elektrkli olanı . Manuel hiçbi markada önermem ztn emzirmek bile o kdr yoruyor bide süt sağmak için uğrasmak cok zor bnce
Edafmo Gulsahakdag hastanelerde pompa oluyor rica ettiğiniz zaman getiriyorlar. Ben lansinoh kullanıyorum çok memnunum
2022bebeki Gulsahakdag Ben gerekli oldugu icin kuzenimizden aldim lansinoh cok memnun kaldim manuelleri onermem çok zor oluyor ve çekim güçleri zayif
Gulsahakdag Edafmo teklimi çiftlimi acaba bana çiftli gereksiz geldi ama deneyimim hiç yok ☺️ tekli doldurup saklamak mantıklı geliyor ama bilemedim🤷🏼♀️
Edafmo Gulsahakdag çiftlilerde çekim gücünün azaldığını söylüyorlar. Ben tekli kullanıyorum çiftli gereksiz bence de 🥰
busenaz68 Kiwi markasinin elektrikli göğüs pompası çok güzel fiyatı da uygun. Fazla para vermeye gerek yok kaliteli ürün 🙏
Hilalttk16 Gulsahakdag kiwi markasının elektrikli olanını aldım çok fazla para verme taraftarı değilim açıkçası 😌
Hds Bence elektırıklı olanını alın daha rahat kullanımı ama o kadar çok pahalı olanlarından almanızada gerek yok ben a101 den kıwı marka olanını aldm memnun kaldm