Gebeliğin başları ilk üç ayını çok yoğun bulantı kusma şeklinde ağır geçirenler var mı benim gibi 😢psikolojim bozuldu artık hergün yataktayım bişey yesem yarım saati bulmuyor kusmam su içmek bir hayal çok kötü olduğumda acile serum yemeye gidiyorum ama evde sürekli sürünüyorum bulantıdan böyle yiyip içen rahat geçirenleri görünce piskolojim bozuldu bende mi var bir anormallik diyorum bu kadar ağır neden yemek yemiyorum iki aydır kırıntılarla yaşıyorum resmen nasıl düzelicem hiç iyi olmıcam gibi bir hissiyat var artık çok etkilendim bu durumdan benim gibi olanlar var mı 😢😢