Benim büyük oğlum Çiko annemde , evlenirken bana vermedi “çünkü”(9 yaşında, sarman😄dünyanın en saldırgan en huysuz kedisidir) Eşimi bulduğu her yerde pataklar, 5 senedir bir defa bile kedime dokunamadı, hep tısladı üstüne yürüdü bir arada yasamalarına imkan yok tenhada kıstırırsa saldırır😁 bebeğim dünyaya geldiğinde anneme eşyalarını yolladım koklasın alışsın diye. İlk gördüğü zaman bildiğiniz maomaomaouuuu diye bağırdı, üstüne tısladı eyvah dedik bebeği de sevmeyecek. Sonra oğlum büyümeye ve Çiko’yu farketmeye başladı. Gözlemledim hiç müdahale etmedim sadece bebeği yalnız bırakmadım güvenemediğim için. 7buçuk aylık oğlum ve Çiko için deliriyor ona dokunmak istiyor ama Çiko oğlumdan “korkuyor” 😁 imkansız ama gerçek meğer o hareketleri korktuğu için yapıyormuş. Uyurken ayağına kıvrılıp yatıyor en ufak bir harekette, çığlık atmasınsa kulaklar ensede kaçıyor. Ama asla zarar vermiyor. Eşyalarını hala tek tek dakikalarca kokluyor. Bebek kucağımdayken bana da zarar vermiyor çok şükür Sabır etmek lazım benim çılgın kedim bile bu hale geldiyse inanın zamanı gelince kardeşlerini kabullenecektir sizinkiler de🖤