Kızlar kedim aşırıı yaramaz ve saldırgan, inşallah en geç 1 ay sonra doğumum olacak, tırnaklarını kesmeye çalışıyorum mesela kendini ve bizi parçalıyor asla durmuyor 4 kişi danaya girer gibi girişiyoruz kesemiyoruz maalesef veterinerler bile görünce hasmım geldi diyor😅bebeğime zarar vermesinden korkuyorum çünkü bana bile canı isterse durduk yere saldırıyor, yanından geçerken ayaklarımıza atlıyor vs vs. Karakter olarak hırçın ama ondan vazgeçemem çözüm arıyorum. Kedisi benim ki gibi olup bebeğiyle bağ kurmasını sağlayabilen varsa yazabilir mi? Benim için çok önemli bir konu