Arkadaşlar bebegim 2 gündür beslenmeden sonra fışkırarak kusuyor dün 2 kere oldu bugünde 2 kere oldu 2.5 aylık 120 cc yle beslyorm dünden beri gaz damlası kullanmama ragmende gazı cikarmada sorun yaşıyoruz çok sakin halsiz keyifsiz görünüyo normalde bu kadar sakin dgil ağlar durur sizce neden olabilir üşütmüşmüdür