Kızlar son 1 aydır çok fazla duygusallaştım kendimi çok yalnız hissediyorum ağlama krizleri riskli gebeliğimden dolayı erken doğum korkusu peşimi bırakmıyor resmen küçük bir çocuk gibi kendi anneme ihtiyacım var.Bu durumu yaşayan var mı nasıl kurtuldunuz bebişimide üzmek istemiyorum 🥺