Kızlar 19+4 deyiz ilk hamileliğim. Memelerim baya irileşti ve artık sızlamalar oluyor. Bunların normal olduğunu biliyorum ama bugün kahverengi bölgede bi şekilsizlik gördüm kahverengi bölgenin özellikle alt kısmı böyle baya şişik duruyor içi dolu gibi dokununca hafif ağrıyor da. Korktum niye bu kadar şişik diye, yaşayan var mı baya değiştiler bunlar 🫢