MelikeGkhn benim de alerjim var hamile kalınca alerji haplarını bırakmak zorunda kaldim antihistaminik kullaniyodum normalde bir de ventolin hepsini yasakladı doktor ilk zamanlar çok zorlandim ama alıştım. Hapşırırken kaşığıma ağrı giriyordu sürekli onun olmaması için eğilerek cenin pozisyonunda hapşır özellikle sırt üstü yatarken hapşırma otur her seferinde onun dışında da bir skntisi yok bebeğe falan. Burun tıkanıklığim da okaliptüs yağı koklayarak geçti hep