FatmaAselinAnnesi_60 yükseldiğinde genelde enseden bir ağrı girer başına kalbin hızlı atar düştüğünde de halsiz olursun başın döner yorgunluk gelir bir anda tabi bunlar gözlemlediğim genel şeyler tansiyon aleti öneririm arada benim de oynuyor o yüzden doktorum omron marka koldan ölçülen cihaz tavsiye etmişti trendyoldan almıştım memnunum 🌸 geçmiş olsun canım