ceymus7 Kızlar doktorum bana santafer ,decavit birde vitaminli Omega 3 verdi.hepsinde de Demir var günlük yaklaşık 167 mg Demir almış oluyorum 13 haftaya girdim sayılır.Çok fazla değil mi doktora gidip bir kan tahlili yaptırıp mı Demir takviyesi alsam kafamda soru işaret oldu
MelekMervertlek ceymus7 Doktorum demir çok ağır bir metal gereksiz kullanımı ileri yaşta mide ve bağırsak kanserini tetikliyor dedi kanım 11.5 a düşene kadar takviyeye başlamadı 27.haftadayım daha yeni başladım kendisi prof
Burcuu26 Sağlık ocağında tetkik baktırınız. Demir takviyesi 16. Hafta da başlanır genellikle. Decavit sağlık ocaklarında ücretsiz olarak verilmektedir. Bebek büyüdükçe sizin depolarınızı kullanmaya başlayacak. O yüzden demir takviyesi çok önemli sadece kan değeri için düşünmeyin bebeğinizin zeka gelişimi için önemlidir.