Kızlar son 15 gunum biraz pozitif yazılara ihtiyacım varrr ❤😔
Ayın sonuna dogru bende beklıyorum bebişi çok gergınım 🤣🤣🤣
Benimde son 7 diyor bu sabah nişanım geldi ama sancım yok bekliyorum bende