Kızlar selam bugün 7+1 olduk daha öncesinde midem çok bulanırdı doktorum prilam verdi onu kullandığımdan beri bulantı falan kalmadı ama şöyle bişey var sürekli bişeyler yiyesim geliyo yani ağzım hiç boş durmuyor aslında şişkinlik te var ama doyduğumu hissetmiyorum bazen ağzımın tadı olmadığı için sizce normalmi