Merhabalar🌸 Manisa şehir hastanesine gidiyorum, doktorum orada Mustafa bey, fakat bir süreliğine Hatay’a görevlendirilmiş kendisi. Benim de 15 günde bir kontrollerim oluyor 14 haftalık hamileyim. Manisa şehir hastanesinde başka gidebileceğim ilgili, iyi bir doktor önerisi olan varsa çok sevinirim.😇💃