Merhaba kızlar 20 haftalık hamileyim 2 tarama kacırdım 3.tarama yaptırdım bişey cıkmadı ama detaylı ultrasyonda bebeğin beyninin kücük bir yeri gelismemis down sendromlu olabilir dedi ⅔ hafta sonraya temrar cagırır kagıt imzalattı bu durumu yasayan var mı olsa bu zamana kadar ki testlerde yada ultrasyonda belli olmaz mıydı