KLORAKHANIM Kizlar gobeginiz ne zaman düştü, dünden beri cok sacma sancim vardi adlandiramadigim kasiklarimda igne batiyor bicak kesiyor gibi ve once ki fotograflarima bakiyorum sanki bi tik asagiya inmis gibi…. 32+3 cok mu erken bu durum için?
KLORAKHANIM Minikbebyss0 bende ondan tedirgin oldum normalde 37 38 de falan inmesi gerekiyor sanki, tamamen indi diyemem ama indi 🤕 pazartesi bilmedigim bi hastanede randevu aldim bakalim.🤷♀️
KLORAKHANIM yagizegemom icimi rahatlatmak istiyorum bu durumu dusunerek 🤍🥲 insallah zamaninda ve saglikli dogumunuz olur 🙏 yanı sıra tüm gebitolarin
Sedagnlgl Kızlr 35haftalıgım bende bebeğim daha az hareket edıyor normal karşılamam lazım mı ve sag ya da sol kaburgama topaklanıyor