nur_bebek34 İğneyi sağlık ocağı yapıyor mu bilen varmı birde . Devlet hastenesine randevu aldım gidince direkt gün vermeden iğneyi yaparlar mı. Eczanede fiyatları nedir bu iğnenin.
Yldz43 nur_bebek34 3 gün önce özelde yaptırdım iğneyi sağlık ocağı yapmıyormuş öyle dedi özelde 600 tl verdim iğneye , ilk kan aldılar 230 tl verdim sonra iğneye 600
haticey4 nur_bebek34 canım devlet hastanesinde yaptırdım ben, kan alıyorlar sonuca göre formaliteden günü birlik yatış veriyorlar iğneyi olduktan sonra 15 dk bekleyip hastaneden taburcu ediyorlar.
Esra-06g nur_bebek34 ben ikinci iğnemi vurdum birini 9 haftada kanamam oldu acile gittim şehir hastanesine doktor iğneyi yazdı gittim hemen aldım 3 tl ye ve geldim acil de vurdum 2. Geçen hafta yaptım yine doktorum yazdı ve sağlık Ocağında vurdum
nur_bebek34 Yldz43 ya baya pahalıymış. Eskiden bir haber okumuştum bir tane Türk tıp öğrenci kan uyuşmazlığına kesin çözüm bulmuştu dünyada bir ilkti buluşu. sanırım iki iğne yapınca mı ne sorun hallonuluyordu turkiyede acaba bu sistemi geliştirdiler mi .
Yldz43 nur_bebek34 hiç bilmiyorum ilk gebeliğim b nur_bebek34 hiç bilmiyorum öyle birşey olsaydı sağlık ocağı bilgilendidirdi bence
Cavidanalp Devlet hastanesin de acilde ücretsiz yapıyorlar eşinin bide senin kan grubunun olduğu belge yeterli oluyor
Cavidanalp Sen acile gittiğinde zaten seni bilgilendiriyorlar ondan hani herhangi bi kanamayı bekleme derim