Aksa_korkmaz
özel hastane canım.. Allah herkese böyle güzel doğumlar nasip eylesin.. herşey gerçekten insanın kendi elinde.. eğer bir sağlık sorunu veya bir risk yoksa..
🤲🤲🤲 darısı hepinizin başına inşallah.. çok teşekkür ederim... 7 yıl sonra özlemişim bebek bakmaya.. çok güzel coook coook