Btas Hanımlar merhaba 20+4 haftalığız yaklaşık sabahtan beri kasıklarımda bir ağrım var çok şiddetli değil ama ilk gebeliğim olduğu için biraz endişe yaptım sizce normalmidir yani büyüme ağrısı vs acil bir doktora görünmem gereklimidir?