mammamiamama Merhaba kızlar. Hamileyken tüy sarartıcı kullanan var mı. Gıdık bölgemde aşırı koyulaştı tüyler 🤦🏻
ozgegundogdu1903 mammamiamama hamilelikte cilt daha hassas olur sarartıcının içindede kimyasal olduğunu düşünürsek tahriş edebilir zararlı olabilir bende kullanmayın 🌸
alya00 mammamiamama kullanma canım normal zamanda bile kullandığımızda cildimize zararlı aşırı kimyasal var hele ki hamilelikte hiç riske atma