Katarbebek canım doktora gitmek zorundasın,Ama 2 kez düşük yaşadım 1 tanede kimyalsal gebelik bu gebeliklerimde düşük anında oldu kanamayla ,Kızımdada kanamalı gebelik geçirdim düşük yaptığım kanama neyki bin katı fazlaydı ve parça bile düşürdüm hatta birisinde tamam dedim kesin düştü 7 haftalıktım 6 ay boyunca hiç durmadan aşırı şiddetli kanamam oldu 10 gün hastanede yattım asla durduramıyorlardı kanamayı 6 aydan sonrada erken doğum tehlikem başladı bu seferde o maffetti beni AMA BENİM prenses kızım 42 haftasında 3900 doğdu hamd olsun sağlıklı bir şekilde dünyaya getirdim