Merhaba güzel anne adayları ve anneler.Rabbime hamdolsun cuma günü anne olacağımı öğrendim değerim 304 çıktı.Doktor haftaya tekrar gel dedi keseyi görmek için.Sizce keseyi ne zaman görürüm ve pıt pıt atan kalbini ne zaman duyarım?Çok heyecanlı ve sevinçliyim çünkü 1,5 yıldır bu anı bekliyorum.🐥🤰🏻🥰