Yagmurerol Bana yardimci olur musunuzzz ? İsim önerilerinizi istiyorum. Duru ismini cok istiyodum ama bu devirde sanki herkes Duru,Mila,Lina ve benzeri isimler koydugu icin artik kulagima cok siradan gelmeye basladi,halbuki begeniyordum🙁 farkli guzel bildiginiz isimler varsa onerilerinizi alabilirim😍
Bahar11mucize Yagmurerol herkes koyuyormu bilmiyorum ama ben kızımınmismini duru koyucam çok zarif bir isim geliyo ve benimmiçime tek sinen isim bu oldu diğerlerine bir türlü sıcak yaklaşmadım 😊
KlncA Yagmurerol evet aynen o isimler çooook kullanılıyor artık.. Kızım olsa Neşe, İpek, İnci, Zehra isimlerini düşünürdüm mesela 🌸🌸🌸
Esmus Bence de herkesin ismi haline geldi, Herkrs Asel, Duru , Elif.... vs bizimde çok kararsızlığımız var, 1,5 ay kaldı sanırım isim koyamayacagım. Biz farklı, anlamı güzel, gerçekci bir isim arıyoruz. Göksu hoşumuza gidiyor. Eşim kabul etsem o tamam. Çok beğenen var, hiç begenmeyenler car, erkeksi diyenler var. Göksu bizim için anlamlı, memleketimizin nehrinin adı, gök te su da çok anlamlı geliyor. Siz ne düşünüyorsunuz?
Yagmurerol Esmus ya herkes memlekette baska isim yokmuscasina ayni isimleri koyuyor,gelecegin ayse fatmasi gibi olucak bu isimler. Goksu ismi cok guzel bence😍
Bahar11mucize Yagmurerol bence herkesde olması değil sizin içinize sinmesi ve ne hissettiğiniz önemli onda bu isim var diye koymamzlık yapmazdım ben benim evladımda başka durcak sonuçta 😊
Aysktr Benimde kızım olacak bulduğum isimlerden öneride bulunayım belki seversin 👍🏻 Arya, kayra, burça , ilbilge, zeren öztürkçeden sectim anlamları da güzel isimler 😊