Benim doktorum izin vermedi hep diplerim çıktı çingene gibi oldum 😔 bitkisellerde bile kimyasal var bunla ilgili çakışmalar var ve riskli kan karışma durumu var dibe değdirmesen bile %100 kontrol edemezsin riske atma bebeğin sağlığı için doğumdan sonra boyat dedi .. boyatamadım 😢