Kolanın içinde gereksiz şeker var , şeker içindekilerin en masumu bide .. fazla tüketirsen zararlı tabi.. kahve , cips , sigara tüketmekle aynı şey . Bazı menülerin yanında tüketiyorum bende oda pipetle azıcık içiyorum.Her gün içmemeye özen göster bence 🙏🏼