İlk gebeliğim ve sağ kasığımda yürürken hareket ederken tuhaf bişey oluyor tarifini tam yapamıyorum acı gibi ağrı gibi bıçak saplanır gibi bi kaç saniyelik bişey ama nefesimi kesiyor resmen… sık sık oluyor sebebi nedir acaba korkmalımıyım benim gibi bu durumu yaşayanlar var mı yardımcı olurmusunuz