uyar-46 Hepsi çok güzel seçenekler. Ama ben en çok inciyi seviyorum babannemin ismi, hatta bileğim de inci yazıyor. Ama aileden birinin isminin olmasını istemediğim için koymadık kızımıza. Eğer bu düşündüğümüz isim olmasaydı inci koymal isterdim. Zamansız, zarif bir isim💖✨