Ben iki kez tekrar ettiği için antibiyotik kullandım, enfeksiyon bebek için daha zararlı dedi hem dahiliye hem kadın doğum doktorum. Gebelikte kullanılabilen bir antibiyotik verdi. İmumax boğaz spreyi vardı oğlumun bebek ve çocuklar için olanı, içerisinde gebelikte güvenle kullanılabileceği yazıyor doktoruma sorarak onu da kullandım. Ama en iyi gelen turşu suyu oldu, ben pazardan taze alıyorum içine pancar suyu ekletiyorum ve acısız oluyor. Sabah akşam 1 çay bardağı içtim, tansiyon sorunum yok ama yine de ödem vs yaratabileceği için dikkatli tüketmek lazım. İçerken yakıyordu ama çivi çiviyi söker onu içtikten sonra geçmeyen yutkunma acısı geçti :) çok geçmiş olsun.