tazeanne_ bebiş ne kadar karnınızda durursa o kadar iyi güvendedir o merak etmeyin:) illa sezeryan 38de 39 olcak diye bir sey yok ki kim oyle dedı anlamadım. 40. Haftada normal diye bekleyip yüzlerce sezeryan yapan insan var ben mi yanliş biliyorum biri beni düzeltsin ya da son anda karar degiştiren falan yani sakin olun her sey olacagına varır:)